Pages

21 February 2012

Chahaya Beauty --> Beauty Aura








Assalamualaikum readers

Dah lama tak cerita pasal Beauty Aura yang telah menamani diriku selama 2 tahun. Dulu ia bukan dikenali sebagai Beauty Aura tetapi Chahaya Beauty. Saya bukanlah merupakan dealer ataupun distributor. Saya hanya merupakan pengguna (yang x berapa setia..on off).

Insyallah seperti yang telah dimaklumkan kepada saya, Chahaya Beauty akan melancarkan produk terbaru mereka dalam masa terdekat. Di sini saya ingin memperkenalkan tak lain dan tak bukan Kak Siti Jamalina Shaari adalah pembekal,penjual,pengguna,owner kepada Produk Chahaya Beauty. Actually ini adalah produk turun temurun dari family in law.



Let's pictures talk

K.lynna (owner Chahaya Beauty Aura)


Siapa yang inginkan tips dari beliau sila contact beliau


again, Siti Jamalina Shaari


coming soon...............





Selain Chahaya Beauty, K.lynna merupakan distributor kepada produk everlynn.



1 comment:

Korean Style Online said...

Nice blog that you have and good writing, continue and keep up a good work, sesekali boleh lepak kat blog saya korean fashion have a nice day...